אנחנו נמצאים בעידן שבו רוב הארגונים, המוסדות העסקים הקטנים והגדולים, הרשתות, המותגים והחנויות כולם כולל כולם כבר יודעים שהם צריכים לעבור אל שירותי מחשוב.
הסיבה לכך היא פשוטה, התקופה טכנולוגית, חדשנית ומתקדמת, וכל עסק שלא יעבור למערך טכנולוגי איכותי ומדויק, עלול להפסיד קהל יעד רחב, חדש, וותיק בו בזמן.
גם תחום הרפואה הוא חשוב, וכאמור שירותי מחשוב למרפאות הם 'מוצר' נצרך בעולם הדיגיטלי, ויש לשכור את השירות מהחברות המקצועיות הטובות ביותר, וללא דופי.
לא מעט מרפאות בארץ הבינו שעליהן לעבור תהליך טכנולוגי ורענון של ניהול המרפאות תוך כדי שהן מטמיעות שירותי מחשוב למרפאות בתוך התהליך הניהולי.
בעוד מרפאות בעבר היו מתנהלות באמצעות ניירת בלבד, ארוניות נעולות, מחסנים, וחדרי חדרים עבור תעוד שיחות דיסקרטיות, כיום התהליך הטכנולוגי מאפשר אבטחת מידע ברמה גבוהה מאד. אחסון מידע בענן, דיסקרטיות רפואית וחסיון ללא שום דופי וסודיות מלאה לשביעות רצון הלקוח, וכעדות למקצועיות המרפאה.
שירותי מחשוב מעניקים את המעטפת האיכותית הזאת גם עבור רפאות וקליניקות פרטיות, או כחלק ממרפאות ציבוריות ובכך קהל היעד הרלוונטי יכול להיות בטוח וסמוך כי המידע הרפואי שלו נמצא בידיים הטובות ביותר.
שירותי IT עבור מרפאות כמו גם שירותי it לכל עסק, מותג, חברה או כל רשת כלשהי חייבים להיות מותאמים אישית. כשאנחנו מדברים על שירותי מחשוב למרפאות אנחנו מדברים על מערך טכנולוגי עבור רופאים פרטיים, ורופאים מומחים המתוכנן על ישי מתכנתים ברמה גבוהה ומקצועית ללא שום דופי.
על התכנות יש להתאים לסוגים ספציפיים של התמחות ברפואה כמו רופאי נשים לדוגמא, או רופאי שיניים להם יש תוכנות ייעודיות ואלמנטים ספציפיים שיש צורך שיהיו מוטמעים במערך. פרט לכך, כמובן שיש כאן צורך במעטפת הכללית של שירותי המחשוב.
לתוכנות אלו תכונות ספציפיות וביניהן:
כל מידע המתקבל מהרופא, כל מידע המתקבל מהמטופל, וכל פעולה שנעשית בתיק המטופל חייבים להיות מתועדים בתוך המערכת הדיגיטלית תוך ניתוח מלא של מצבו הרפואי של המטופל. זאת לצורך השוואות, בדיקות עתידיות וסיכונים עתידיים לגבי כל מטופל ומטופלת בהתאמה אישית ובאופן דיסקרטי.
הסדר מאד חשוב כאן, הדיוק, הייסודיות והאחריות. כמו גם הדיסקרטיות. כך כל רופא יוכל לקבל את המידע הנוח ביותר עבור המטופלים שלו ויוכל לפעול בצורה המקצועית היסודית ביותר לשביעות רצון המטופלים, והרופאים כמובן.
מערך דיגיטלי מושלם הוא כזה השומר גם אופציות של ענן לגיבוי יומיומי על מנת שכל הנתונים האפשריים ישמרו באופן הטוב והאיכותי ביותר וללא שום קשר למערך הקיים.
זאת על מנת שאם חלילה ישנה תקלה המוחקת נתונים מקומיים, ניתן יהיה לגבות ולשחזר נתונים על סמך תאריך גיבוי אחרון, ומומלץ שהגיבוי יהיה ככל הקרוב לתאריך נוכחי ביומיום.
מדובר במערך שיש בו אחריות גבוהה מאד, כמו גם אנשי מקצוע בעל מקצועיות ברמה גבוהה, אחריות, ואנשים שיש לדעת שאפשר לסמוך עליהם.
בעוד ששירותי מחשוב כוללים בתוכם גם גיבוי ענן מן הסתם, יש לקחת בחשבון שחשוב לוודא שישנו מערך תמיכה טכנית 24 שעות ביממה. טכנאי שיכול להגיע לטפל בתקלות גם פיזית, מערך שליטה מרחוק. וכמובן, אבטחה גבוהה מאד.
אנחנו בחברת Sysmarter בעלי נסיון, דיסקרטיים, ואחראיים בתחום שירותי מחשוב למרפאות ועל כן יודעים עד כמה הנושאים הללו חשובים בניהול המערך הטכנולוגי.
שירותי IT לעסקים גדולים, קטנים ומכל הסוגים מספקת שירותי גיבוי, פתרונות אבטחה, שחזור לאחר קריסת המערך הטכנולוגי, ייעוץ עבור ציוד מותאם אישית, אספקת שירותי מיקר חוץ, עדכון OFFICE ומערכות הפעלה. שירותי תמיכה מרחוק, שירותי מחשוב עבור בנק שעות, ריטיינר ומגוון של פעולות נוספות המצריכות אנשי מקצוע המתמחים בתחומים אלו.
אנחנו יודעים עד כמה מעבר ממרפאה ציבורית לקליניקה פרטית מצריך תשומת לב לפרטים קטנים, מדויקים, לאיבזור, עיצוב. וכמובן שיש צורך גם בבניית מערך דיגיטלי ושירותים איכותיים כמו שירותי מחשוב למרפאות בהתאמה אישית, ועם תקשורת חדשנית וטכנולוגית מהמתקדמות ביותר.
לנו בSysmarter יש הנסיון, ההתמחות, הוותק והמומחיות בהקמה, תכנון, ובנייה של מערך טכנולוגי עבור מרפאות ועבור מגוון התחומים החל מרפואת שיניים, מנתחים, ועד לרפואת ילדים ורפואה מומחית לגיל השלישי, ועוד.
באמתחתנו צוות מקצועי המעניק פתרונות IT איכותיים בהתאמה אישית, ובנייה מדוקדקת בליווי מקצועי מלא המותאם לאופי המרפאה, עם אופטימיזציה מלאה של המערך הדיגיטלי של המרפאה.
זה מאד ברור והגיוני, ואף טבעי שכמו בכל שירות שאנחנו שוכרים, תרצו גם אתם לדעת שאתם מקבלים את הטוב ביותר. ועל כן, בחירה של שירות רלוונטי בתחום שירותי מחשוב לעסקים חייב להיות המקצועי, האיכותי והמדויק ביותר עבורכם.
על החברה המקצועית שבחרתם יש להיות מעודכנת כל החדשנות ביומיום, לעבור את ההשתלמויות הרלוונטיות ולהתאים עצמה אליכם ברמת המידע הספציפי הרלוונטי לכם.
לתמיכה, תפעול, תחזוק ושליטה מרחוק יש משמעות רבה לכן וודאו את האלמנט הזה בשירות שאתם מקבלים. כמו גם אבטחה גבוהה, והסמכות פורמליות לדיסקרטיות ותפעול המערך הדיגיטלי ברמת האבטחה כמובן.
כמו כן, יש לוודא זמינות של 24 שעות במקרי חירום המעניקה לכם את המענה המידי בטווח זמן סביר ללא המתנה שעלולה לגרום לכם לנזק לעסק, למוניטין או למותג עצמו. חברה איכותית ומקצועית בהחלט תדע להעניק לכם את כל אלו, ועוד.
ללא ספק גם לשכור חברת IT היא תהליך בפני עצמו שחשוב להשקיע בו. תהיו עם האצבע על הדופק, התעניינו במה שקורה. קבלו מידע על הליווי המקצועי, על השתלמויות וימי הדרכה. בצעו ישיבות סטטוס חודשיות לצורך התעדכנות בטיפול ובניהול השוטף. כבעלי המותג או המרפאה, זה רק הגיוני וטבעי שתרצו לדעת מה קורה במערך הטכנולוגי שעל בסיסו מושתתת כל הפעילות הדיגיטלית של המשרד שלכם.
כאשר אתם מבררים, בודקים ומחפשים את אנשי המקצוע אל תהססו לבקש לשוחח עם לקוחות קודמים. לקוחות נוכחיים, לבדוק ולראות תוצאות בזמן אמת, לקבל את כל המידע והאינדיקציה שאתם יכולים לגבי אמינות, בטיחות, ביטחון וליווי מקצועי איכותי.
אתם אחרי הכל מפקידים בידיהם של אנשי המקצוע את הביטחון של המטופלים שלכם, את המידע הרגיש ביותר שלכם. ואת פרויקט חייכם, מפעל החיים, המרפאה שלכם שנושאת את שמכם, המוניטין ויחסי הציבור המתחילים לפני הכל בבק אופיס של המרפאה. בניהול המערך השוטף הנכון, האיכותי, היסודי והתקין הכולל בתוכו דיסקרטיות, אבטחה ברמה גבוהה וכמובן התייעלות שמקצרת תהליכים, חוסכת בעלויות מופרזות ומעניקה את שביעות הרצון המלאה גם למטופלים, וגם לכם הרופאים.
אנחנו בחברת SySmarter מבינים שהנכס הכי גדול שלכם היא המרפאה שלכם שהקמתם במו ידיכם. ברפואה כמובן שהאמון והדיסקרטיות הם הדברים החשובים ביותר לנו, וגם לכם.
אמרת מחשוב, אמרת סיסמארטר