העולם הטכנולוגי מצליח להביא אותנו לרמת סקרנות מטורפת שמעולם לא ידענו שקיימת בנו. זה לא באמת משנה מאיזה תחום אנחנו. אם אנחנו מתחום המסעדנות, האופנה, הצרכנות, הקמעונאות. הייטק, משרדים, עורכי דין או רואי חשבון. כולם, כולל כולם, רוצים לקחת ביס ענק בטכנולוגיה ולהיות מעודכנים בחדשנות היומיומית.
העולם התהפך בשנתיים האחרונות. הקורונה היא בדיוק הסיבה שהעולם הבין גם בעקבות המאורעות האחרונים, שחייב לקבל תמיכה טכנית מכל מקום בעולם. שאפשר לעבוד מכל מקום בעולם, ולמעשה, שירותי מחשוב ואחסון בענן הפכו להיות הבונקר הסודי של כל חברה, מוסד וארגון.
פתאום הבנו שיש משהו גדול מעלינו, והטכנולוגיה למעשה מצילה אותנו. בזמן שנאלצנו להסתגר בבתים, קיבלנו את היכולת לעבוד מהבית. לקנות מהבית. וגם לנהל בירוקרטיה מהבית.
היות ולא מעט מהמוסדות הציבורים והמוסדות הפרטיים בישראל נתמכים במערכות המחשוב הטכנולוגיות החדשניות ביותר זה רק הגיוני שנרצה גם אנחנו להתקדם הלאה עם הטכנולוגיה, ולהבין איך שירותי IT עבור מוסדות יכולים לסייע לנו.
מאיפה שוכרים שירותי מחשוב למוסדות, למה הם יכולים לייעל את העבודה ובכלל, מה היתרון הגדול, על כך בהמשך.
אם לרגע נחשוב על סדר, דיוק ומה שביניהם נבין שכשהמשרדים של פעם היו מתויקים במליון ניירות, קלסרים וניילוניות אולי הרגשנו בטוחים יותר. אבל לקח לנו הרבה יותר זמן לעבוד, ולא כל לקוח ולקוח קיבל את מלוא תשומת הלב שלנו.
ממש כמו האצבע שמרטיבים לפני שמעבירים דף בעיתון, כך זה מרגיש היום כשאנחנו ניגשים אל ארונית מאובקת במשרד ומשם שולפים קלסר כדי להוציא מסמך זה או אחר. כי כיום, כל המסמכים 'מתויקים' באופן טכנולוגי בענן. ובאבטחה גבוהה, כאשר לכל יוזר בעל הרשאה יש גישה רלוונטית אליו, בקוד וססמא משלו בלבד.
אם זו לא יעילות, אם כן מהי? יעילות בטכנולוגיה זה לגרום לעבודה אפקטיבית יותר, חלקה יותר, ולהעניק לכל לקוח ולקוחה, או כל עובד ועובדת את תשומת הלב המלאה עבורם. עם הטכנולוגיה אפשר להצליח לייעל כל ארגון, כל משרד, כל עסק, בין אם פרטי, ממשלתי, או קשור לתחומים מגוונים אלו ואחרים. אין באמת הגבלה כשמדובר על שירותי מחשוב לעסקים קטנים או עסקים גדולים.
כשחושבים על זה, זה רק הגיוני שכולם רוצים להתקדם יחד עם החדשנות מיום ליום. כיום לכל מוסד יש מאגר מידע שמחייב טכנולוגיה. קחו לדוגמא ספריות במוסדות אקדמיים המנוהלים באופן שוטף על ידי מערכות מחשוב, להן אחזקה ותמיכה שוטפים.
הצורך לעבור למסמך דיגיטלי הוא רק הגיוני, מאגר הידע נתמך בידי עמדות מחשב בהן משתמשים אנשי הצוות. ואלו, חייבים תחזוקה שוטפת של תמיכה ברשת, ניהול הרשאות ומשתמשים, גיבויים ועוד אתגרים נוספים.
חברה המעניקה שירותי מחשוב לעסקים תדע לספק את המערכות הבטוחות והאיכותיות למוסד המבקש, על מנת לקבל שירות אפקטיבי שיגרום לתפוקת עבודה טובה יותר.
כשמדברים על שירותי מחשוב עסקי חשוב לדעת מה שירותים אלו כוללים. וזאת בעיקר כדי להבין מהו הטיפול השוטף שמערכו המחשוב בארגון זקוקים. לרוב, השירות הנכלל בתוך שירותי מחשוב הוא על סמך הפרמטרים הבאים:
היתרון המהותי של שירותי מחשוב למוסדות הוא שירות מהיר, מתוחכם ו'אינהאוס'. משמע, יש לכם את כל מה שאתם צריכים בתוך החברה עצמה. בלי לשכור אאוטסורסינג או להזמין טכנאי על מנת לטפל בסיטואציה טכנית זו או אחרת.
שירות התמיכה של חברת IT המעניקה שירותי מחשוב הוא שירות שלרוב הוא ל24 שעות. מומלץ כמובן לבדוק זאת היטב כאשר אתם מחפשים שירות IT. השירות מאפשר פיתרון מהיר ויעיל למגוון של בעיות, והטמעה של מערכות טכנולוגיות.
ללא שום ספק, התאמה אינדיבידואלית של כל מערכת מחשוב לכל מוסד וארגון היא דבר הכרחי. פתרונות מחשוב לעסקים וכמובן שירותי it מאפשרים לנו בsysmarter להעניק לכם סביבת עבודה בטוחה, נוחה, גמישה, המאפשרת לכם ללא שום חשש לעמוד בתקני החוק ולשמור על חומרים רגישים באופן מסווג ונוח.
אך היות ולא כל מוסד דומה למשנהו, חשוב להבין ולדעת שהתאמה אישית היא מצרך נדרש. כיום כל משרד ממשלה, עמותה, בית ספר, ספריה ומשרדי עיריות כבר עובדים במערכות ממוחשבות. אלו מאפשרות להם להיות מקושרים אל מקורות פנים במדורים ולהיות בקשר עם מחלקות ועובדים שונים.
ובכלל, כשמדובר על מוסדות ציבוריים ומוסדות פרטיים וממשלתיים אין ספק שאלו זקוקים לשטח אחסון חזק, ושרת חזק בשל שימוש נרחב במערכת מחשוב. כמו כן, יש צורך בתמיכה חזקה, תיקון תקלות במיידי, ותמיכה מרחוק.
כל חברה מקצועית המכבדת את עצמה מספקת שירותי IT לעסקים קטנים או שירותי מחשוב עסקי לעסקים גדולים במגוון של אופציות. פתרונות עבור שירותי it לעסקים ביניהם גם מוסדות וארגונים, צריכים להוביל בעיקר בתחומים אלו:
כמו כן, מומלץ שגם תהיה התמחות בשירותי מחשוב עבור מוסדות באופן ספציפי. וכאשר אתם בוחרים את החברה הרלוונטית לכם, דאגו לוודא את הפרמטרים הבאים:
כשאתם שוכרים חברת מחשוב עבור שירותי מחשוב למוסדות אתם שוכרים למעשה את השירות הכי איכותי שאתם יכולים עבור המשרד שלכם. ובתור שירות כל כך איכותי, מומלץ שתעשו סקר שוק אמיתי לפני שאתם שוכרים את החברה המתאימה.
בדקו היטב המלצות, חוות דעת וביקורות. בקשו לשוחח עם לקוחות קודמים ולקוחות הווה. ובחנו כמובן מקצועיות, יחסי אנוש וכימיה. לכימיה יש תפקיד מאד חשוב ביחסים שלכם כספק-לקוח.
אם אין כימיה, יהיה לכם קשה מאד לתקשר עם החברה שמעניקה לכם שירותי IT. או בכלל, עם כל ספק שאתם שוכרים. על כימיה יקום ויפול דבר.
כך שכאשר אתם בוחרים את הטוב ביותר, דאגו לוודא שאתם מקבלים את כל השירות המקיף עבור שירותי מחשוב. שיש את הוותק המתאים, הנסיון הרלוונטי ובכלל הרגישות המתאימה לגבי חומר רגיש ומסווג.
אחרי הכל, מדובר במערכות מאד רגישות ובחיי אדם. לא רק במצבים טכנולוגיים. וכשמדובר בחיי אדם, חשוב שכל איש טכני ידע שיש צורך באבטחה סיווג וסודיות ברמה הגבוהה ביותר.
חברת SySmarter מרגישים אתכם, ומבינים שהבית השני שלכם הוא הארגון בו אתם עובדים. כחברה שמעניקה כבר שנים רבות שירותי מחשוב לארגונים ומוסדות ועם צוות מנוסה, וותיק ומוסמך נוכל להעניק לכם בדיוק את הפתרונות להם אתם זקוקים.
התקשרו כבר עכשיו לשיחת ייעוץ 077-2200209
אמרת מחשוב, אמרת סיסמארטר