איך לבחור חברת שירותי מחשוב לעסק
שירותי מחשוב ושירותי IT לעסק עם סל של שירותים הניתנים לעסק ולארגון במסגרת הסכם שירות הכוללים שירותי תמיכה 24/7, אבט…
פושעי רשת או בשמם "האקרים" המשיכו לפתח דרכי ניצול של משתמשים - מה שהופך את האיומים המודרניים לחסינים מפני אמצעי אבטחה מסורתיים. אפשרויות דוא"ל מותאמות אישית יותר, בעוד שקבצים מצורפים זדוניים ודומיינים מזויפים משכנעים יותר ועלולות להיות הרסניות למטרות הונאה ותקיפה לכן כל כך חשוב שיהיו פרוטוקולי אבטחה מהשורה הראשונה.
☑️ שירות אבטחת מידע וניטור רשת
☑️ צוות תגובה מהירה SOC לכל תרחיש
☑️ שירות מקיף ומקצועי
☑️ מתמחים במגוון רחב של פתרונות מחשוב ואבטחת מידע
☑️ הקפדה על מקצועיות, אמינות ומחיר הוגן
במילים פשוטות תקיפת סייבר היא דרך פעולה שפושע רשת ינצל כדי לתקוף קורבן, תקיפות סייבר כוללות בדרך כלל מגוון רחב של פעולות וניצול חולשות אצל הקורבן עם וריאציות המובססות על סוגי התקפה וסגנון אישי, בבסיסם מבנים אלה כולל בדרך כלל את השלבים הבאים:
1. חדירה שקטה - שלב זה הינו השלב הראשוני בהתקפה ונעלם מעיניו של הקורבן, מכוון שהתוקף אינו מעוניין לבצע התקפה מיידית אלה רק ללמוד את הקורבן הוא ישאר תחת "הרדאר" וימתין לזמן המתאים לבצע את התקיפה, לכן בשלב הראשוני לא יהיה נזק מיידי, אמנם ישנן דרכים רבות לפרוץ למערכות המחשוב כמו פריצה דרך דואר אלקטרוני אשר הדרך הנפוצה ביותר כיום, שכן קבצים מצורפים זדוניים יכולים להפיץ תוכנות זדוניות בכל הרשת הארגונית.
2. ניתוח וחקירת המידע - ברגע שהאקר יבצע חדירה למערכת המחשוב הוא יתחיל להכיר את המחשבים, השרתים והציוד המותקן ברשת על ידי כלי סריקה מיוחדים ויתחיל לבצע זיהוי של נכסים בעלי ערך או נכסים פגיעים, על פי דו"ח סייבר שנערך על ידי חברת IBM מצא כי ניתוח וחקירת המידע על ידי תוקף יכול להתבצע במשך כ-212 ימים עד לתקיפה, עם זאת בהתאם לסוג התוקף ולמיומנותו התקיפה גם יכולה להתבצע במהלך מספר ימים או שעות.
3. ביצוע התקיפה - לאחר שבוצעה חדירה וחקירת הרשת הארגונית, ניתוח המידע והתקני הרשת השונים התוקף יבצע את ההתקפה על ידי מספר דרכים והנפוצה שהם היא תוכנת כופר על ידי התפשטות מהירה ברחבי הרשת הארגונית והצפנת כל הקבצים החשובים יותר והחשובים פחות, לאחר ההצפנה שיכולה לערך מספר דקות בהתאם לגודל המידע המאוחסן התוקף יציע לקורבן קוד לפתיחת ההצפנה או יבצע איום של מכירת החומרים ברשת.
חשוב לזכור! תקיפת סייבר היא מבנה רציף של פעולות בהתאמה אשר יכולות להשתנות בהתאם לסוג התקיפה, משאבי הקורבן (ענן), סוגי הציוד המותקן ברשת ומחוצה לו ועוד. לצורך ההדגמה תוקף יכול להשתמש בדוא"ל זדוני כדי לגשת למידע הארגוני דרך משתמש בודד בהתחלה דבר שיכול לקחת זמן עד להענות הקורבן או פתיחת קובץ שנשלח אליו, האקר יכול לגרום נזק רב בפרק זמן קצר ובקנה מידע גדול יותר, האקרים יכולים גם לתאם מתקפה על ארגון גדול ולבקש העברת כספים לחו"ל באמצעות הונאת קריפטו של מטבעות דיגיטלים כל זה תלוי בסוג התוקף ובמיומנותו.
שניים מהאיומים הנפוצים ביותר שעסקים וארגונים צפויים להתמודד איתם הם פישינג בדוא"ל עסקי ותכנות כופרה. התוקפים ינסו לדלות מידע ממשתמשי הקצה, מצוות ההנהלה על ידי התחזות לספקים או לקוחות מהארץ ומהעולם ועל ידי ניסיונות שכנוע לשחרר מידע בעל ערך רב, התוקף ינסה לתשאל את העובדים לגבי העברות בנקאיות, תוכנות הנהלת חשבונות, בקשות הצעת מחיר וכו' על מנת להגן על העסק מפני התקפות סייבר ישנם מספר פתרונות שכבתיים:
1. ניטור ואבטחה:
פתרונות SOC as a service הינו הפתרון האולטימטיבי לעסקים הרוצים שינהלו עבורם את נושא האבטחה בצורה מקצועית, יבצעו ניטור על ידי טכנולוגיות מתקמדמות וניהול אירועים הכוללים אינטלגנציה מלאכותית מבוססת איומים עדי לעקוב אחר הרשאות ברשת, דליפת מידע והפרות של נהלים, ניטור פעילות רשת חשודה, ניהול זהויות משתמשים ונעלת חשבונות בזמן אמת. ניטור תחנות קצה ואנטי וירוס.
2. חומת אש Fire Wall:
מערכות חומת אש מתקדמות מאפשרות להגדיר פרטמטרים קפדניים בסביבת המחשוב העסקי על דואר אלקטרוני נכנס, אפליקציות, קבצים המתקבלים וכו', ניתן לקבוע כללים עבור קבצים מצורפים, קישורים, העברה אוטומטית והגדרות גאוגרפיות תוך שילוב של כלים כגון כניסה ואימות רוב גורמי לשכבה נוספת של ניתוח התנהגותי של המשתמשים.
3. הגנה על תחנות הקצה:
הגנה על תחנות הקצה משתמש בדפוסי התנהגות לזיהוי פעולות משתמש חשודות, ומספקות מבט כולל על הנעשה במחשבי המשתמש, ניתן לעקוב אחר איומים ולהגיב אליהם, ניתן להציג התקנה קצה רשומים ומשאבים שאינם נגישים, להבטיח עמידה בתקנים ארגוניים, גישה לדוחות משתמשים והתקנים שאינם מורשים, למחוק נתונים מרחוק ממכשירים שאבדו או נגנבו ולדחוף אישורים לגישה נוח לרשתות אלחוטיות או רשתות VPN.
אנו בסיסמארטר טכנולוגיות נבנה עבורכם מעטפת מקיפה של פתרונות אבטחת מידע על מנת שאתם תוכלו להמשיך לעבוד בצורה שקטה.
לא כדאי לפספס גם את אלו..
שירותי מחשוב ושירותי IT לעסק עם סל של שירותים הניתנים לעסק ולארגון במסגרת הסכם שירות הכוללים שירותי תמיכה 24/7, אבט…
שירותי אבטחת מידע, צוות תגובה מהירה צוות SOC מקצועים המבצעים ניטור 24/7 כולל טיפול בתקלות בזמן אמת, מעטפת הגנה מלאה…